آموزش ساخت گروه در اینستاگرام + نکات و ترفندها

ساخت گروه در اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گروه زدن در اینستا چگونه است؟ اینستاگرام علاوه بر یک پلتفرم اشتراک گذاری عکس و ویدیو، یک برنامه پیام‌رسان هم به‌حساب می‌آید و امکانات فراوانی برای این کار دارد. یکی از این قابلیت‌ها نیز ساخت و تشکیل گروه است.

تشکیل گروه در اینستا با استفاده از خود این اپلیکیشن ممکن است. همچنین ترفندهایی برای استفاده از گروه های اینستاگرام و استفاده از تنظیمات آن پس از تشکیل گروه هم وجود دارد. با گروه زدن در دایرکت اینستاگرام دیگر لازم نیست یک پیام را به صورت تک تک برای همه بفرستید و به راحتی می‌توانید آن پیام را یک بار برای همه افراد مورد نظر خود ارسال کنید. در این مقاله از پلازا با آموزش نحوه گروه زدن در اینستا، همراه ما باشید.

فهرست مطالب

آموزش گروه زدن در اینستا؛ چگونه در اینستا گروه بزنیم؟

شیوه گروه زدن تو اینستا تا حد خیلی زیادی شبیه به سایر شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام‌رسان است. البته از آنجایی که گزینه‌های مربوط به این ویژگی خیلی در چشم نیستند، ممکن است برخی کاربران با مراحل انجام این کار آشنا نباشند و مهمترین سوالشان این باشد که چجوری تو اینستا گروه بزنیم؟

ابتدا برای تشکیل گروه در اینستا، در صفحه اول برنامه روی آیکون دایرکت بزنید. در پنجره بعدی دوباره از بالای سمت راست صفحه، روی آیکون + بزنید.

گروه زدن در اینستاگرام / ساخت گروه اینستاگرام

حالا در کادر Search، به ترتیب نام کاربرانی که می‌خواهید به گروه اضافه شوند را تایپ و سپس روی آیکون + کنار نام آن‌ها بزنید.  وقتی تمام کاربران را اضافه کردید، از بالای صفحه گزینه Chat را انتخاب کنید.

گروه زدن در اینستاگرام / چگونه در اینستا گروه بزنیم

اکنون که با ساخت گروه در اینستاگرام آشنا شدیم، نوبت به انتخاب نام می‌رسد. برای تغییر نام گروه در اینستاگرام، کافی است در بالای صفحه چت گروه و در کادر Name this group، نام مدنظرتان را وارد و سپس روی Done بزنید. فرایند ایجاد گروه در اینستاگرام به همین سادگی است. حالا می‌توانید شروع به چت کردن با اعضای گروه کنید. در آینده نیز می‌توانید با انتخاب گزینه See Group Members و سپس انتخاب Add people، افراد جدیدی را به گروه اضافه کنید.

حذف اعضا در گروه اینستا؛ گروه زدن در اینستاگرام

برای حذف کردن یک عضو از گروه، ابتدا روی See Group Members یا در صفحه چت گروه، از بالای صفحه روی نام گروه بزنید. در قسمت Members روی سه‌نقطه کنار نام هرکدام از اعضا بزنید.

شیوه تشکیل گروه در اینستا / چگونه در اینستا گروه بزنیم با تصویر

در انتها کافی است گزینه Remove from Group را انتخاب کنید.

تنظیمات گروه

پس از ساخت گروه در اینستاگرام، باید به‌سراغ تنظیمات آن بروید. برای دسترسی به تنظیمات گروه، در صفحه اول مربوط به هر گروه روی نام آن گروه که در بالای صفحه است بزنید تا به صفحه زیر برسید. در قسمت Chat Settings می‌توانید به گزینه‌های مربوط به تنظیمات دسترسی پیدا کنید.

ایجاد گروه در اینستاگرام / طرز ساختن گروه در اینستا

  • Invite link: با این گزینه می‌توانید یک لینک دعوت ایجاد کنید.
  • Mute @mentions: با فعال کردن این گزینه، اگر کسی شما را در گروه منشن کرد، نوتیفیکیشن به‌صورت بی‌صدا برایتان ارسال خواهد شد.
  • Mute call notifications: این گزینه، نوتیفیکیشن مربوط به تماس ویدیویی را بی‌صدا می‌کند.
  • Approval required to join: با فعال کردن این گزینه، عضویت اعضا تنها با تایید ادمین گروه امکان‌پذیر خواهد بود.
همچنین بخوانید :

حذف گروه در اینستاگرام

در بالا با نحوه ساخت گروه در اینستاگرام و همچنین تنظیمات آن آشنا شدیم. اما برای حذف گروه باید ابتدا باید مانند قبل به صفحه تنظیمات گروه بروید. در پایین صفحه، گزینه End chat را انتخاب کنید. به این ترتیب گروه حذف شده و تمام اعضا از آن خارج خواهند شد. شما تنها می‌توانید گروه‌هایی که خودتان ایجاد کرده‌اید را حذف کنید. برای سایر گروه‌ها تنها گزینه Leave chat را برای ترک کردن گروه، پیش روی خواهید داشت.

سوالات متداول

1. چگونه در اینستاگرام گروه بزنیم؟

برای انجام این کار کافی است به بخش دایرکت رفته و روی آیکون + در بالای صفحه بزنید. سپس اعضای گروه را مشخص کرده و از بالای صفحه روی Chat کلیک کنید.

2. تعداد اعضای گروه اینستاگرام چند نفر می‌تواند باشد؟

تعداد اعضای گروه اینستاگرام از حداقل 2 نفر تا حداکثر 32 نفر است.

3. آیا امکان افزایش ظرفیت گروه اینستاگرام وجود دارد؟

ماکسیمم اعضا برای ساخت گروه در اینستاگرام، 32 عضو است و شما نمی‌توانید آن را افزایش دهید.

کلام آخر

گروه زدن در اینستا فرایند بسیار ساده‌ای دارد؛ برای تشکیل گروه تنها کافی است از قسمت دایرکت اقدام کنید و افراد مد نظر خود را اضافه کنید. شما می‌توانید مطالب خود را به جای چندین بار به اشتراک گذاری با چندین نفر، به یکباره با همه آنها به اشتراک بگذارید. همچنین مانند گروه‌های سایر پیام رسان‌ها همچون تلگرام و یا واتسپ، می‌توانید از این گروه هم برای چت کردن و ارتباط برقرار کردن استفاده کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران9 دیدگاه
avatar
.
04 شهریور 1401، 22:12
پاسخ
0
0
مثل هر شبکه اجتماعی دیگه توی اینستاگرام هم میشه گروه زد چت کرد اما خب چون ناشناخته تر بوده کمتر کسی ازش استفاده کرده زیاد نمی‌شناسنش اما خب قابلیت خیلی خوبیه به راحتی میشه تا ۳۲ نفر به اضافه کرد هر پستی که خواستی رو بذاری اینستاگرام خیلی برنامه خوبی برای چت نیست اما وقتی میخوای یه پستی رو برای چند نفر بذاری بقیه راجبش نظر بدن این قابلیت گروه زدن واقعا خوبه خیلی هم راحت میشه گروه زد هر چند نفر میخوای اد کنی
avatar
ارسلان طالبی
.
05 شهریور 1401، 10:06
پاسخ
0
0
@
کلا اینستاگرام کلی فیچر داره که ما ازش چیزی نمیدونیم. نصفشونم که تو ایران قفله کلا
avatar
.
03 شهریور 1401، 23:34
پاسخ
0
0
یادم نمیره اون زمان که تازه اپشن گروه زدن تو اینستاگرام اومده بود یکی از دوستام یه گروهی زد و خودمون و اعضای وان دایرکشن رو اد کرد هدفش از این کار هم اول تا اخر برامون معلوم نشد. الان که امکانات و تنظیمات گروه های اینستاگرام رو در این مقاله میبینم میفهمم چقدر از اون زمان تغییر کرده و چت ویدویی چقدر چیز کاربردیه اما حیف که اینستاگرام محدودیت عضویت 32 نفر رو در نظر گرفته که خیلی عدد پایینیه.
avatar
نیلوفر
.
02 شهریور 1401، 17:00
پاسخ
0
0
به نظرم گروه های اینستاگرامی خیلی خوب و کاربردین اینکه میتونی یه گروه تشکیل بدی از دوستایی که همیشه یه چیزی برای اشتراک گذاشتن بینتون هست خیلی عالیه چون اینجوری مجبوری نیستی تک تک واسه هر شخص پست رو shareکنی و توی گروه میذاری ،و تمام، همه میبینن، و همونجا هم میتونن نظراتشونو بگن ،و همه مطلع میشن، اینکه اینقدر خوب و تصویری آموزش دادی واقعا عالی بود ،و همه چیز مرحله به مرحله و کامل توضیح داده شده بود و اگر کسی مبتدی هم باشه ،به راحتی میتونه با این آموزش گروه تشکیل بده، آپدیت های اینستا هم فراموش نشه که با یه سری آیکون ها که اضافه میشه فضا رو بهتر میکنه ،
avatar
باربد
.
01 شهریور 1401، 22:16
پاسخ
0
0
ممنون از آموزش خیلی خوبی که گذاشتین. انجام دادن این کار در اینستاگرام واقعا راحته و مراحلش رو میشه بدون مشکل خاصی طی کرد. با آپدیت های متعددی که اینستاگرام منتشر کرده، گروه ها شکل و شمایل بهتری نسبت به قبل پیدا کردن خصوصا که به تازگی قابلیت ریپلای کردن هم در چت اضافه شده. یکی از بهترین پیشرفت های اینستاگرام هم تماس تصویریه که قبلا کیفیت تصویر درش خیلی بد بود اما الان خوب شده، . این که تعداد افراد حاضر در تماس تصویری به 6 نفر رسیده که عالیه.
avatar
مانا
.
31 مرداد 1401، 18:59
پاسخ
0
0
گروه های اینستاگرامی به نظرم خیلی خوب و کاربردیه و راحت میشه با باز کردن گروه در اینستاگرام پست های مورد علاقمونو واسه دوستامون بفرستیمو دیگه تک تک برای هر کدوم ارسال نکنیم.تعامل بهتری تو گروه های اینستاگرام ایجاد میشه . مراحل باز کردن گروه در اینستاگرام رو به طور کامل توضیح دادید و کاربردش هم گفتید دیگه هیچ شک و شبهه ای ایجاد نمیشه ممنون .
نمایش 4 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402